Košarica

Izdelki za dvig vibracije in manifestacijo življenja, o kakršnem sanjaš.

Povežimo se

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji trgovine Angelca.si

  1. UVODOMA

Namen teh Splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine Angelca.si je urediti in definirati pravice in obveznosti ponudnika in uporabnikov, pri uporabi spletne trgovine in postopku nakupa ter naročanjem blaga ali storitev, ki so na voljo uporabnikom na tej spletni strani ter odnos med uporabnikom in ponudnikom spletne strani. Pogoji poslovanja so sestavni del pogodbe. Uporabnika oz. kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.

Kot kupec oziroma uporabnik (v nadaljnjem besedilu tudi: kupec, uporabnik, potrošnik ali stranka) se po teh Pogojih poslovanja razume vsaka fizična oseba, ki predstavlja potrošnika ter vsaka fizična ali pravna oseba, ki ni potrošnik, ampak je opravila nakup na spletni strani www.angelca.si pri čemer določene pravice v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikom pripadajo zgolj slednjim, kar je izpostavljeno oziroma opredeljeno tudi v nadaljevanju.

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo, kar vključuje Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) ter drugo splošno veljavno zakonodajo na tem področju.

Podjetje MERKABA d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev na spletnih strani Angelca.si kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Uporabnik oz. kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi, da se je z njimi v celoti seznanil. Z oddajo naročila je vedno povezana obveznost plačila podjetju.

Nakup, opravljen prek spletne trgovine Angelca.si, se šteje za nakup, ki je opravljen skladno z zakonskimi predpisi, ki veljajo v Republiki Sloveniji.

  1. OMEJENA PRAVICA UPORABE

Obiskovalci lahko vsebine spletnih strani Angelca.si uporabljajo izključno v osebne in nekomercialne namene. Vsebine so avtorsko zaščitene.

Kakršnakoli druga uporaba, kopiranje, objava in distribucija spletnih vsebin ali njihovih posameznih delov je brez dovoljenja MERKABA d.o.o. prepovedana.

  1. INFORMACIJE O PONUDNIKU IN KOMUNIKACIJA Z NJIM

Podjetje MERKABA d.o.o., davčna številka: SI19136234, matična številka: 6940170000 s poslovnim naslovom: Šlandrov trg 21, 3310 Žalec, Slovenija, je lastnik in upravljalec spletne strani in spletne trgovine Angelca.si. Vsebina spletne strani Angelca.si (v nadaljnjem besedilu tudi: trgovina ali spletna trgovina), je last družbe MERKABA d.o.o., Šlandrov trg 21, 3310 Žalec.

Podatki o bančnem računu: IBAN SI56 6100 0001 1767 611 (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA); SWIFT KODA: HDELSI22

Elektronski naslov za komunikacijo s podjetjem: info@angelca.si

Telefonska številka: 051-326-226 (uporabniki naj pošljejo sporočilo ali pokličejo za kakršnekoli vprašanja, pripombe, ugovore).

  1. POSLOVALNICA

Podjetje MERKABA d.o.o. ima eno fizično poslovalnico: »Trgovino Angelca«, ki se nahaja na naslovu: Šlandrov trg 21, 3310 Žalec v Sloveniji. V fizični poslovalnici je možen tudi osebni prevzem, ki je kot možnost ponujen pri prevzemu spletnega nakupa, pod pogoji kot so podrobneje predstavljeni v nadaljevanju.

  1. POSTOPEK NAROČILA OZIROMA NAKUPA

Na spletni strani Angelca.si je možen nakup izdelkov, predstavljenih v spletni trgovini Angelca.si. Te izdelke lahko kupec iz Evropske unije posreduje tudi tretji osebi znotraj Evropske unije.

Naročilo v spletni trgovini Angelca.si je oddano, ko uporabnik izpolni spletni obrazec za nakup. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema oz. dostava.

V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi ali da naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo uporabnik obveščen po elektronski pošti. MERKABA d.o.o. bo potrjena naročila na Angelca.si obravnavala kot nepreklicna.

MERKABA d.o.o. lahko naročilo zavrne, če sumi, da je prišlo do zlorabe spletnih strani Angelca.si s strani potrošnika, kot je to natančneje opredeljeno tudi v nadaljevanju. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.

Pogodba o nakupu je shranjena pri podjetju MERKABA d.o.o., kupec lahko do nje v vsakem trenutku dostopa tudi preko svojega računa v spletni trgovini.

  1. CENE

Vse cene so v evrih (EUR) in so vezane na državo. Za kupce iz držav Evropske unije cene vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).

Za kupce iz držav, ki niso članice Evropske unije, se davek na dodano vrednost (DDV) ne obračuna, so pa ti kupci dolžni poravnati vse stroške, povezane z uvoznim carinjenjem blaga, vključno z vsemi uvoznimi dajatvami, skladno z veljavno zakonodajo države uvoza, o čemer so izrecno opozorjeni pri nakupu.

Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila. Cene veljajo do trenutka njihove spremembe in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila. Cene se ne prilagajajo na podlagi avtomatiziranega sprejemanja odločitev ampak so za vse potrošnike iste.

  1. PAKIRANJE IN DOSTAVA

Dostava se vrši preko Pošte Slovenije in preko podjetja GLS. Pri nakupu nad 60 EUR je dostava po Sloveniji brezplačna. V času praznikov in med vikendi ter med dela prostimi dnevi se rok dostave preko dostavnih služb ustrezno podaljša.

  1. DOBAVNI ROK

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-5 delovnih dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 delovnih dni po prejetem naročilu, odvisno od naročenega blaga. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti na e-naslov, ki ga boste navedli ob naročilu.

  1. OSEBNI PREVZEM

Produkte, ki so kupljeni v spletni trgovini Angelca.si, lahko prevzamete tudi osebno v Trgovini Angelca na naslovu Šlandrov trg 21, 3310 Žalec. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas bomo o tem obvestili prek elektronske pošte. Po prejetem obvestilu je prevzem mogoč v času odprtja Trgovine Angelca. Odpiralni čas trgovine je označen na spletni strani Trgovine Angelca.

  1. NAČINI PLAČILA V SPLETNI TRGOVINI

Za kupce v Sloveniji so možni načina plačila:

  • plačilo po povzetju – kupnino plača kupec poštnemu uslužbencu ob prevzemu blaga. Ob tem podjetje MERKABA d.o.o. ne odgovarja za dodatne stroške, ki so povezani s plačilom po povzetju, s katerimi je bil kupec seznanjen. Gre za stroške, ki jih zaračuna pogodbena dostavna služba in niso odvisni od ponudnika.
  • Plačilo preko UPN obrazca (bančno nakazilo) na poslovni račun MERKABA d.o.o.
  • Z uporabo spletne platforme »Paypal«
  • plačilo s kreditno kartico

Spletna trgovina Angelca.si ima implementiranje najvarnejše in najsodobnejše tehnologije šifriranja spletnih nakupov, zato si ves čas prizadevamo za varno in učinkovito izvedbo spletnih plačil. Za uporabo plačilnih kartic najprej preverite pri svoji banki, če je na kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje.

  1. POGODBA

Pogodba, sklenjena na daljavo, se sklene med podjetjem MERKABA d.o.o. in uporabnikom na podlagi organizirane prodaje na daljavo (preko spleta). To organizirano prodajo na daljavo organizira in vodi podjetje MERKABA d.o.o. preko svoje spletne strani www.angelca.si, ki za namen sklenitve pogodbe vse do trenutka njene sklenitve uporablja izključno sredstva za komuniciranje na daljavo kot je internet in elektronska pošta.

Podjetje in uporabnik / potrošnik / kupec medsebojne pravice in obveznosti pri nakupu blaga in storitev na daljavo urejata s temi pogoji poslovanja, ki predstavljajo sestavni del pogodbe, sklenjene na daljavo.

Uporabnik se mora pred sklenitvijo pogodbe na daljavo seznaniti z vsebino teh pogojev ter izrecno potrditi strinjanje s pravicami in obveznostmi, ki izhajajo iz teh pogojev, kar vključuje tudi obveznost plačila. Z izražanjem strinjanja nasprotna stranka (kupec / potrošnik / uporabnik) brezpogojno sprejema te pogoje poslovanja.

Naročilo o nakupu blaga in storitev je sklenjeno, ko uporabnik spletne trgovine Angelca.si na elektronsko pošto prejme potrdilo o naročilu, če ni opredeljujejo drugače. Uporabnik si lahko te pogoje prenese na svojo elektronsko napravo z uporabo interneta, prav tako pa bodo pogoji poslovanja posredovani kupcu najkasneje ob nakupu blaga na njegov elektronski naslov.

  1. POGODBA O DOBAVI DIGITALNE VSEBINE ALI DIGITALNE STORITVE

Pogodba o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve pomeni, da bo podjetje potrošniku dobavilo digitalno vsebino ali digitalno storitev, potrošnik pa se zaveže, da bo podjetju plačal kupnino. Pri tem se uporabljajo določbe ZVPot-1.

Digitalna vsebina je definirana kot podatki, ki nastanejo in so dobavljeni v digitalni obliki, digitalna storitev pa kot storitev, ki potrošniku omogoča ustvarjanje, obdelavo ali hrambo podatkov v digitalni obliki ali dostop do njih, ali storitev, ki omogoča izmenjavo podatkov v digitalni obliki ali katero koli drugo obliko interakcije s temi podatki, ki jih naložijo ali ustvarijo potrošnik ali drugi uporabniki te storitve.

Za pogodbo v tem smislu se šteje tudi pogodba, s katero se potrošnik zaveže, da bo podjetju posredoval osebne podatke, razen če podjetje osebne podatke, ki jih je posredoval potrošnik, obdeluje izključno za namen dobave digitalne vsebine ali digitalne storitve v skladu z ZVPot-1 ali za to, da lahko podjetje izpolni pravne zahteve, ki veljajo zanj, in podjetje teh podatkov ne obdeluje za noben drug namen.

Za pogodbo v tem smislu gre tudi pri pogodbi, s katero je digitalna vsebina ali digitalna storitev razvita v skladu z navodili potrošnika ter za vse materialne nosilce podatkov, ki služijo izključno kot nosilci digitalne vsebine. V primeru digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki je vključena v blago z digitalnimi elementi ali je z njim medsebojno povezana, se zagotavlja z blagom v skladu s prodajno pogodbo za to blago, ne glede na to, ali tako digitalno vsebino ali digitalno storitev dobavlja prodajalec ali tretja oseba.

Podjetje potrošniku dobavi digitalno vsebino ali digitalno storitev po sklenitvi pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve brez nepotrebnega odlašanja, razen če sta se stranki dogovorili drugače.

Šteje se, da je podjetje izpolnilo obveznost glede dobave digitalne vsebine ali digitalne storitve: (i) kadar je digitalna vsebina ali primerna sredstva za dostop do digitalne vsebine ali je prenašanje digitalne vsebine na voljo ali dostopno potrošniku oziroma fizični ali virtualni platformi, ki jo je za ta namen izbral potrošnik; ali (ii) kadar je digitalna storitev dostopna potrošniku oziroma je dostopna fizični ali virtualni platformi, ki jo je za ta namen izbral potrošnik.

  1. ODSTOP OD POGODBE, VRAČILO BLAGA IN REKLAMACIJE

Potrošnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) pravico, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema blaga oziroma digitalne vsebine odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe, in sicer:

  • na elektronski naslov: info@angelca.si
  • ali s pismom poslanim po pošti na naslov: Trgovina Angelca, Šlandrov trg 21, 3310 Žalec.

Potrošnik si lahko s spletne strani prenese obrazec za odstop od pogodbe in ga v roku pošlje ponudniku, ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.

Če je potrošnik blago ali digitalno vsebino, ki je dobavljena na materialnem nosilcu že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ponudniku skupaj s pripadajočo embalažo in dokumentacijo (npr. račun, garancija, ipd.) brez nepotrebnega odlašanja oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel na svoje stroške dostavi na poslovni naslov prodajalca: Trgovina Angelca, Šlandrov trg 21, 3310 Žalec, Slovenija.

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave. Vrnjeni znesek torej zajema tudi stroške dostave, ki so bili plačani ob nakupu blaga.

Prejeta plačila vrnemo potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. V kolikor se z namenom hitrejše povrnitve kupnine strinjate z nakazilom na vaš TRR, to prosimo, označite na obrazcu ali izjavi, s katerim podate odstopno izjavo. V tem primeru pa potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus ali popust (kot npr. poseben popust ob nakupu kompleta, kombinacije izdelkov, morebitna brezplačna poštnina ob nakupu določenega izdelka ipd.) ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo, saj se kupcu vrne le plačan znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda.

Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Pravico do zamenjave artiklov in vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

V primeru zaporednega ali simultanega uveljavljanja odstopov od pogodbe, iz katerih je razvidna očitna zloraba instituta odstopa od pogodbe, je potrošnik v skladu s splošnimi pravili Obligacijskega zakonika odgovoren za nastalo škodo.

Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik izdelek poslal prodajalcu.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, zaradi česar se uporabniku priporoča, da je blago nerabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži (slednje zlasti zaradi zaščite blaga pred poškodbami v procesu vračila blaga). V izogib morebitnim sporom ter odstopu od pogodbe brez zapletov in potencialnem zmanjšanju vračila kupnine, pri ravnanju z izdelki, pri katerih velja pravica do odstopa (in vračila), upoštevajte ravnanje na naslednji način: (i) previdno odprite pakiranje izdelka ter njegovo embalaži skrbno hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen in ob vrnitvi izdelka slednjega vrnete v originalni nepoškodovani embalaži; (ii) izdelkov, ki ste jih prejeli namerno ne uničujte, z njimi rokujte posebej previdno, saj lahko pride do poškodb in prask; (iii) zaščitno folijo in druge zaščitne elemente pazljivo odstranite, saj nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku; (iv) na izdelkih ne smejo biti vidne sledi uporabe kot so prah, dlake, praske, madeži, umazanija ipd.

Zmanjšanje vrednosti blaga, ki je bilo uporabljeno (preko meja preizkusa za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga) znaša določen % od redne cene blaga na dan nakupa tega blaga.

V primeru, da je iz razlogov na strani uporabnika na blagu nastala škoda je prodajalec upravičen od uporabnika uveljavljati povračilo celotne škode na blagu, skladno s temeljnimi načeli civilne odškodninske odgovornosti. Odgovornost uporabnika za plačilo zmanjšanje vrednosti blaga lahko znaša do zneska polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga, glede na obseg zmanjšanja vrednosti, kar se za posamezni primer ugotavlja posebej.

Možnost odstopa od pogodbe oziroma vračila blaga ne velja v spodnjih primerih:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • pri opravljanju storitve, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni (potrošnik je izrecno seznanjen s to določbo, ko se strinja s temi pogoji poslovanja ob zaključku naročila); potrošnik torej nima pravice do odstopa od pogodbe, ki pomeni opravljanje storitev (meditacij, tečajev, izobraževanj, delavnic ali drugih podobnih aktivnosti) potem, ko je podjetje s takšnim izvajanjem aktivnosti po pogodbi že pričelo in je storitev že bila izvedena (vsaj v delu), ne glede na to ali je potrošnik pri tem sodeloval ali ne;
  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oziroma je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja;
  • za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat (kreme, kozmetika, pripomočki za kozmetiko ipd.),
  • za blago, pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  • odstop od pogodbe tudi ni mogoč v primeru dobave digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in kadar pogodba potrošnika zavezuje k plačilu, če: (i) je potrošnik predhodno podal izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka, (ii) je potrošnik privolil, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe, in (iii) je podjetje predložilo potrdilo na papirju ali, če se potrošnik s tem strinja, na drugem trajnem nosilcu.
  1. NESKLADNOST BLAGA

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave. Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje subjektivne in objektivne zahteve za skladnost blaga ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

Za neskladnost blaga s prodajno pogodbo gre zlasti kadar blago ne izpolnjuje tako imenovanih subjektivnih zahtev, in sicer: (i) ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v prodajni pogodbi; (ii) ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal; (iii) ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi; (iv) ni posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg navedenega iz prejšnjega odstavka, je blago neskladno tudi, ko ne izpolnjuje objektivnih zahtev, in sicer blago: (i) ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor; (ii) ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno; (iii) ni dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in (iv) ni take količine in nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da: (1) za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel; (2) je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali (3) javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Blago z digitalnimi elementi je neskladno tudi: če prodajalec ne zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z digitalnimi elementi, in so mu te posodobitve tudi dobavljene v obdobju: (i) ki ga potrošnik lahko razumno pričakuje glede na vrsto in namen blaga in digitalnih elementov ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe, kadar prodajna pogodba določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve, ali (ii) dveh let od dobave blaga z digitalnimi elementi, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, ali (iii) v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v obdobju, daljšem od dveh let.

Kadar potrošnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom, prodajalec ni odgovoren za neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena ustrezna posodobitev, pod pogojem, da: (i) je prodajalec obvestil potrošnika o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je potrošnik ne namesti, ter (ii) razlog za to, da potrošnik posodobitve ni namestil ali jo je napačno namestil, niso bila pomanjkljiva navodila za namestitev, ki so bila zagotovljena potrošniku.

Digitalna vsebina ali digitalna storitev ni skladna s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar ni v skladu s subjektivnimi zahtevami, kar pomeni, da: (i) ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve; (ii) ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, prodajalec pa je s tem soglašal; (iii) ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je dogovorjeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve; (iv) ni posodobljeno, kot je določeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Poleg predhodno navedenega je digitalna vsebina oz. digitalna storitev neskladna tudi ko ne izpolnjuje objektivnih zahtev, in sicer: (i) ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja digitalna vsebina ali digitalna storitev iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor, če tehnični standardi za določen sektor ne obstajajo; (ii) ni dobavljena skupaj z vsemi dodatki in navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno; (iii) ni skladna z morebitno poskusno različico ali predogledom digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki ga je podjetje dalo na razpolago pred sklenitvijo pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, ter (iv) ni take količine ter nima značilnosti in zmogljivostnih lastnosti, vključno v zvezi s funkcionalnostjo, združljivostjo, dostopnostjo, kontinuiteto in varnostjo, kot so običajne za digitalno vsebino ali digitalno storitev iste vrste in ki jih lahko potrošnik razumno pričakuje glede na naravo digitalne vsebine ali digitalne storitve in ob upoštevanju javne izjave, podane zlasti pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu podjetja ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če podjetje dokaže, da: (1) za zadevno javno izjavo ni vedelo in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedelo, (2) je bila javna izjava do sklenitve pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali (3) javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Posodobitve digitalne vsebine ali digitalne storitve so neskladne, če podjetje ne zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.

  1. POSTOPEK UVELJAVLJANJA JAMČEVALNIH ZAHTEVKOV V PRIMERU NESKLADNOSTI

Obvestilo prodajalcu oziroma postopek notifikacije neskladnosti

Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje na naslov: Trgovina Angelca, Šlandrov trg 21, 3310 Žalec, Slovenija (kjer je bilo blago kupljeno) ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo. Prav tako lahko potrošnik pošlje obvestilo o neskladnosti preko elektronskega naslova: info@angelca.si.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v 2 mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost in prodajalcu omogoči, da stvar pregleda oz. da ga pregleda pooblaščeni servis.

Rok

Prodajalec ne odgovarja za neskladnosti na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar dobavljena. Šteje se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pojavi v roku enega leta od dobave blaga.

V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v dveh letih od dobave blaga z digitalnimi elementi.

V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve za obdobje, daljše od dveh let, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v obdobju, v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev.

  1. HIERARHIJA JAMČEVALNIH ZAHTEVKOV, KI JIH IMA NA VOLJO POTROŠNIK

V primeru pravilne notifikacije prodajalca o neskladnosti, je potrošnik, pod pogoji in v vrstnem redu v skladu z ZVPot-1 upravičen, da:

  1. Primarno zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga oziroma digitalne vsebine ali digitalne storitve. Zato, da ba bi se vzpostavila skladnost blaga oziroma digitalne vsebine, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če: (i) je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali (ii) izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
  1. Sekundarno od prodajalca zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe oziroma pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve in zahteva vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov: (i) prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu z ZVPot-1 oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu z ZVPot-1; (ii) neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost; (iii) narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali (iv) prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.

Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.

Pravico do uveljavljanja neskladnosti natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1). Za razmerja, ki jih zakoni, ki urejajo varstvo potrošnikov, ne urejajo, se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.

  1. INFORMACIJE O PRITOŽBENEM POSTOPKU

V skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) si podjetje MERKABA d.o.o., ki je lastnik spletne strani in trgovine Angelca.si, prizadeva za učinkovito reševanje pritožb s strani potrošnikov. Stranka lahko svojo pritožbo vloži: (i) pisno preko elektronskega naslova : info@angelca.si; (ii) pisno preko poštnih storitev na naslov: Trgovina Angelca, Šlandrov trg 21, 3310 Žalec, Slovenija; (iii) osebno v Trgovini Angelca, ki se nahaja na prej omenjenem naslovu ali (iv) ustno preko telefona na mobilno št.: 051-326-226 (na zapisnik).

Ustrezno usposobljeno strokovno osebje bo prispelo pritožbo v najkrajšem možnem času in ne kasneje kot v 5 dneh preučilo in odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili posredovalo pritožniku na njegov naslov preko elektronske ali navadne pošte.

Zoper na odgovor podjetja na pritožbo ima pritožnik na voljo še pravico do ugovora. Ugovor na pritožbo lahko vloži v 8 dneh od prejema odgovora na pritožbo preko zgoraj opisanih možnosti pritožbe. Podjetje bo v najkasneje 8 dneh stranki poslalo odgovor na ugovor, s čimer bo pritožbeni postopek zaključen. V primeru, da stranka ni zadovoljna z končno razrešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri stvarno pristojnem sodišču.

  1. IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Družba MERKABA d.o.o. skladno z veljavno zakonodajo ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Družba MERKABA d.o.o., ki upravlja s spletno trgovino Angelca.si kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino in prodajo na območju Republike Slovenije, v skladu z veljavno zakonodajo na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

Vse navedeno je v skladu z ZlsRPS, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

  1. OCENE IZDELKOV OZIROMA BLAGA NA SPLETNI STRANI

Izdelke, ki so na voljo v spletni trgovini je mogoče oceniti z ocenami. Oceno je možno podati brez prijave v račun v spletni trgovini. Oceno lahko odda vsak uporabnik spletne strani, vendar pa bodo prikazane le tiste ocene, ki bodo preverjene, da so kupile izdelek in zavedene kot kupec posameznega produkta. Prikazane so torej zgolj ocene potrošnikov, ki so izdelke tudi dejansko kupili. Na ta način je zagotovljena resničnost in pristnost ocen podanih s strani kupcev. Da se ocena lahko odda mora kupec za izdelek na spletni strani najprej vnesti: (i) njegovo mnenje; (ii) naziv (poljubno ime, ki bo prikazano na spletni strani ob oceni in (iii) veljaven elektronski naslov, ki pa ne bo objavljen ampak je na voljo samo upravljalcu spletne strani za preverbo podatkov o kupcu ter zagotavljanju pristnosti ocene. Za oddajo ocene je potrebno vnesti poljubno ime, ki se bo na spletni strani prikazovalo ob oceni izdelka in komentarju in veljaven elektronski naslov, ki pa ni javno objavljen in je viden le upravljalcu spletne strani. Po preverjanju s strani upravljalca spletne strani so objavljene vse ocene, ne glede na izražanje pozitivnih ali negativnih lastnosti in mnenja o izdelku. Ocene so podane izključno s strani dejanskih kupcev in niso na nikakršen način sponzorirane. Mnenja, ki bodo vsebovala žaljivo ali sovražno vsebino (kletvice, rasizem, spodbujanje k sovraštvu ipd.) do drugih posameznikov, stvari ali čutečih bitij ne bodo javno objavljena.

Blago je možno oceniti od 1 do 5 zvezdicami v sekciji »Vaša ocena«. Pri čemer 1 zvezdica predstavlja najnižjo oceno in peta zvezdica najvišjo oceno. Ob oddaji ocene ocena z zvezdicami ni obvezna, v kolikor je ocena zapisana v polju Podaj mnenje v sekciji »Vaše mnenje«, ki je obvezno polje, brez katerega se ocene blaga ne da oddati. Povprečna ocena (povprečje vseh oddanih ocen posameznega izdelka od 1 do 5) je prikazana na produktni in drugih straneh, kjer je izdelek izpostavljen, in sicer ob nazivu izdelka. Komentarji skupaj s posameznimi ocenami pa so prikazani pod posameznim produktom na strani, ki je namenjena temu produktu. Menja oziroma ocene so razvrščene po datumu oddaje, od najstarejšega do najnovejšega.

Oceno lahko poda tudi kupec, ki je izdelek kupil v naši fizični poslovalnici, kot je ta urejena v 4. členu. V primeru oddaje mnenja na spletni strani mora kupec na koncu mnenja dopisati in se identificirati še s številko računa za posamezni izdelek. Na podlagi  številke računa bomo nato z vpogledom v lastne evidence računov verificirali kupca, ki je nek izdelek tudi dejansko kupil, saj razpolaga z računom za nakup tega izdelka. V primeru, da kupci, ki so izdelek kupili v naši fizični poslovalnici, številke računa pri oddaji ocene ne bodo navedli, jih bomo prek elektronskega naslove info@angelca.si kontaktirali in opozorili, da nam lahko skladno s Pogoji poslovanja zaupajo oziroma pošljejo še številko računa, saj sicer njihova ocena ne bo javno objavljena. Ob objavi mnenja, bomo številko računa odstranili in jo vodili v lastnih evidencah.

  1. ZBIRANJE, VAROVANJE IN OBDELAVA OSEBNIH PODATKOV

Kot uporabnike te spletne strani vas obveščamo, da zbiramo in obdelujemo vaše osebne podatke, ki smo jih pridobili: (i) ob registraciji za spletno nakupovanje (pri čimer zbiramo: ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, IP naslov); (ii) ob spletnem nakupu (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonska številka, podatki o času in predmetu nakupa, IP naslov); (iii) ob pritožbah, reklamacijah in drugih zahtevkih (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, časovni in vsebinski podatki o načinu reševanja teh zahtevkov, podatki o času in predmetu nakupa); (iv) ob naročilu na e-novice (elektronski naslov) in na podlagi morebitne vaše izrecne privolitve in samo za namene za katere ste podali privolitev; (v) na podlagi druge izrecne privolitve izključno za namene in glede osebnih podatkov za katere se podali vašo privolitev.

Obvezujemo se, da bodo od vas prejeti osebni podatki v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja MERKABA d.o.o. in morebitnimi pogodbenimi obdelovalci osebnih podatkov. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z najvišjimi standardi varnosti in diskretnosti ter vedno v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR). Vaši osebni podatki so pri nas ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem ali neavtoriziranim dostopom s strani tretjih oseb. Več informacij o varstvu osebnih podatkov v podjetju MERKABA d.o.o.lahko pridobite v zavihku »Politika zasebnosti« ali pa so dostopni na povezavi: https://angelca.si/politika-zasebnosti/

  1. IZKLJUČITEV OZIROMA OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Upravljavec spletne strani, podjetje MERKABA d.o.o., se trudi za takojšno in popolnoma pravilno objavo vseh objavljenih podatkov na spletni strani www.angelca.si. S konstantnim spremljanjem pravilnosti delovanja spletne strani, pa lahko kakršna koli tehnična napaka ali tehnični izpad na tehnološki opremi, povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. V primeru, da uporabnik spletne strani meni, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@angelca.si.

Podjetje MERKABA d.o.o. ni odgovorno za občasno nedelovanje strani. Podjetje MERKABA d.o.o. prav tako ne odgovarja za vsebino mnenj o blagu, ki jih napišejo obiskovalci spletne strani. Mnenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Podjetje MERKABA d.o.o. prav tako ne odgovarja in ne more odgovarjati za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij podanih v mnenjih. Prav tako ne odgovarjamo za manjša odstopanja na priloženih slikah blaga zaradi različnih resolucij zaslona na katerem se posamezen produkt opazuje. Za morebitne napake se vam vnaprej opravičujemo. Podjetje MERKABA d.o.o. si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe v primeru očitnih napak. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih pravnih pravilih ali trgovinski praksi ali po namenu strank štejejo za bistvene ter jih MERKABA d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe s stranko, vključno z očitnimi napakami v ceni.

  1. UKINITEV UPORABNIŠKEGA RAČUNA

Če želite v spletni trgovini ukiniti vaš uporabniški račun, nam to sporočite na naslov: info@angelca.si. V sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke, in sicer da: (i) ukinjate uporabniški račun; (ii) navedite ime in priimek uporabnika; (iii) naslov uporabnika; (iv) elektronsko pošto, ki je povezana z vašim računom. Zahtevek za ukinitev računa lahko pošljete izključno iz elektronskega naslova, ki je povezan z vašim računom in s katerim je bil vaš račun odprt. O ukinitvi vas bomo obvestili preko elektronske pošte.

  1. OPOZORILO

Vsi izdelki in storitve, ki so objavljene na spletni strani, le dopolnjujejo tradicionalne oblike terapevtskih pristopov, svetovanja oziroma zdravljenja in jih nikakor ne morejo nadomestiti! Prav tako vse izdelke kupci oziroma uporabniki kupijo in aplicirajo v svojem življenju prostovoljno. Za uporabo in škodo, ki izvira iz uporabe takšnih izdelkov, podjetje MERKABA d.o.o. ne odgovarja in ne more odgovarjati.

  1. VELJAVNOST POGOJEV POSLOVANJA

Ti pogoji pričnejo veljati dne 21.02.2023 za uporabnike, ki kupijo blago ali storitve na ta ali po tem datumu.

Z uveljavitvijo teh pogojev poslovanja prenehajo veljati vsi prejšnji pogoji poslovanja.

Žalec, 09.4.2024
Merkaba d.o.o.

BREZPLAČNA POŠTNINA

Za dostavo v Sloveniji za vsa naročila v vrednosti nad 60€.

PRODAJNO MESTO

Vabljeni v našo trgovino v Žalcu, Šlandrov trg 21, 3310 Žalec.

PROIZVEDENO V SLO

Da zagotavljamo, da je kakovost izdelkov na najvišjem možnem nivoju.

VAREN NAKUP

Hitro in varno nakupovanje preko spleta s PayPal-om


.